دستگاه شنود چیست ؟؟؟؟؟
نوشته شده توسط : لیلا

پیدا کردن دستگاه شنود

در برخی از موارد فرد می تواند مواردی دستگاه تشخیص شنود را تشخیص دهد که می تواند نشانه ای از نصب دستگاه شنود باشد.دستگاه شنود  یکی از اولین نشانه های نصب دستگاه شنود ، به هم ریختگی ماشین یا خودرو است. همانطور که اشاره ماشین و خودرو از رایج ترین مکان های نصب شده دستگاه شنود است

همچنین در برخی موارد خش صدای تلفن می تواند نشانه ای از شنود باشد.قیمت دستگاه شنود  بنابراین هیچ وقت از بهم ریختگی محل کار ، محل زندگی و اتومبیل خود را به راحتی عبور دهید. این مساله خصوصیات در مورد نحوه پیدا کردن شنود در منزل بسیار زیاد دارد.

پیدا کردن دستگاه شنود رد خانه و محل کار
نحوه پیدا کردن شنود در خانه
علائم و نشانه های شنود صدا

در برخی از موارد بسیار زیاد از علایم و نشانه ها وجود دارد که به وسیله آن می توانید متوجه شوید و شک کنید که کسی صحبت های شما را شنود می کند.

    بهم ریختگی رخداد: ممکن است در زمان ورود به منزل ، اداره و به خصوص خودرو شخصی خود متوجه بهم ریختگی و نامرتب قرار گرفتن وسایل خود شوید.
    اطلاع دیگران از صحبت های شما: آیا ممکن است شخص مثلا دوست یا از موضوعاتی درمورد شما خبر داشته باشد که هیچ شکی برای شما ارسال نشده است که فقط از طریق شنود به آنها پی برده است.
    خش خش تلفن وقتی صحبت کرد: ممکن است گاهی اوقات زمانی مکالمه تلفنی متوجه خش خش صدا و نویز شوید. این هم می تواند یکی از نشانه های تغییر خط و شنود باشد.

راههای پیدا کردن دستگاه شنود در خانه و محل کار

برخی اوقات فرد متوجه شنود در خانه می شود. در حقیقت نشانه هایی از ورود غیرقانونی ، بهم ریختگی خانه یا مسائل مربوط به این دست را می توان از نشانه های نصب شده دستگاه شنود دانست.

در این مواقع بایستی به یافتن راههایی برای یافتن دستگاه شنود بپردازیم. برای پیدا کردن دستگاه شنود کوچک راه های وجود وجود دارد.

استفاده از تلفن همراه و دستگاه های پیشرفته تر می توانم ردیاب را به راحتی پیدا کنم.
1. همه جا را به خوبی کلیک کنید

در اولین اقدام اگر متوجه شنود صدای شما شد اید ، باید همه جا را کلیک کنید. دستگاههایی مانند ردیاب شخصی ، دستگاه شنود و انواع جی پی اس اندازه کوچکی دارند. در حقیقت این دستگاه ها را به راحتی می توانم در هر نقطه ای پنهان کرد. همه قسمت های منزل را بررسی کنید. خودرو خود را نیز به طور کامل بررسی کنید. زیر داشبورد و صندلی ها محتمل ترین مکان ها برای نصب دستگاه شنود است. بنابراین حتماً همه جا را به خوبی بررسی کنید.
2. استفاده از رادیو

می توان رادیو را روشن کنید و روی بلندترین موج اف ام تنظیم کنید. سپس رادیو را به سمت اطراف بچرخانید. چنینچه صدایی شنیدید رادیو را نزدیک تر ببرید تا صدای بلندتر شنیده شود. به این ترتیب می توان منبع استراق سمع را پیدا کنید.
3. ابزارهای پیشرفته برای پیدا کردن دستگاه شنود

برای اطمینان بیشتر می توانید از دستگاه های پیشرفته برای پیدا کردن شنود استفاده کنید. این دستگاه ها با ارسال امواج الکترومغناطیس به پیدا کردن دستگاه شنود کمک می کنند. با نزدیک شدن به رادیاب به دستگاه شنود صدای سوت می شنوید و به این ترتیب به راحتی می توانید دستگاه شنود جاسازی شده را پیدا کنید.
4. با موبایل و نرم افزار ردیابی دستگاه شنود

هنگام نصب جی پی اس ، نصب دستگاه شنود و سایر وسایل امن دستگاه شروع به ساطع کردن امواج مغناطیسی می کند. دستگاه ضبط صدا از جایی که دسترسی به ابزارهای پیشرفته برای پیدا کردن و خنثی سازی این دستگاه ها در دسترس همگان نیست ، می توانم از راه های ساده تری برای پیدا کردن دستگاه شنود استفاده کنیم.

یکی از انواع روش پیدا کردن دستگاه شنود استفاده از تلفن همراه است. با نصب اپلیکیشن هایی مانند Hidden Camera Detector می توانم امواج مربوط به دستگاه شنود را پیدا کرد. استفاده از این روش احتمالاً به نسبت دستگاه های پیشرفته تر معایبی هم دارد.

برای مثال قدرت تلفن همراه بسیار محدود است و نمی تواند مانند یک دستگاه حرفه ای محل دستگاه شنود را پیدا کند.قیمت دستگاه ضبط صدا  برنامه های گوشی های موبایل به نرم افزار ردیابی دستگاه شنود معروف هستند.

بهترین راه پیدا کردن دستگاه شنود
نحوه پیدا کردن شنود در محل کار





:: برچسب‌ها: قیمت دستگاه شنود ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: